Riot Games'in duyurduğu League of Legends 14.9 yamasıyla gelen bir çok denge düzenlemesi arasında Malmortius'un Ağzı ve Ölümün Dansı gibi bazı eşyaların değiştirilmesi, Akshan, Bel'Veth ve Nilah gibi şampiyonlara el atılması, ek olarak da Skarner ve Sejuani'ye artık şart haline gelen düzenlemelerin getirilmesi yer alıyor. Ayrıca şampiyonların alanlarına gelen değişikliklerle birlikte şampiyon görsellerinin oyun içindeki isabet alanlarıyla daha sık eşleşmesini sağlamak hedefleniyor.
14.9 Yaması'yla birlikte Riot'un hile karşıtı yazılımı Vanguard, League of Legends'a ekleniyor ve aktif hale getiriliyor. Yani Vanguard aktif olarak yaptırımlar uygulayacak ve oyunlarınızın hile yazılımları, botlar ve hilecilerden arınması için elinden geleni yapacak!
LoL oynamaya devam etmek için yapmanız gereken tek şey Vanguard'ı kurmak. Bilgisayarınızda Vanguard kurulu değilse Riot İstemcisi veya LoL'ü başlattığınızda karşınıza Vanguard'ı kurmanız ve yazılımın etkinleşmesini sağlamak adına bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerektiğini belirten bir pencere çıkacak. Vanguard kurulu ve etkin olana dek LoL sırasına girmeniz veya oynamanız mümkün olmayacak.
LoL 14.9 Yaması'yla birlikte League of Legends için DirectX 9 desteğini sonlandırıylıyor. An itibarıyla DirectX 9'u kullanıyorsanız bu yazılımın desteği sonlandırıldığında bu yazılımı kullanma seçeneğinin otomatik olarak devre dışı bırakılacağını unutmayın.
Lee Sin'in uzun zamandır beklenen Görsel ve Sürdürülebilirlik Güncellemesi geliyor! Yepyeni bir rig, animasyonlar ve seslere sahip Lee Sin'in, oyuncuların sevdiği birçok unsura sadık kalınarak güncellendiği duyuruldu.
Kostümlerin 16'sı da güncellendi!
Temel Lee Sin
Geleneksel Lee Sin (Bedeli 520 RP'den 750 RP'ye yükseltildi.)
Tapınak Fedaisi Lee Sin
Ejder Yumruk Lee Sin (Bedeli 975 RP'den 1350 RP'ye yükseltildi.)
Muay Thai Lee Sin
Havuz Partisi Lee Sin
Boksör Lee Sin
Gecenin Yumruğu Lee Sin
Prestij Gecenin Yumruğu Lee Sin
Prestij Gecenin Yumruğu 2022 Lee Sin
Rekabetin Doruğu Lee Sin
Yüce Yumruk Lee Sin
Fırtına Ejderi Lee Sin
SKT T1 Lee Sin (Hatıra kostümü, 2 haftalığına dönüyor.)
Oyun Kurucu Lee Sin (Hatıra kostümü, 2 haftalığına dönüyor.)
FPX Lee Sin (Hatıra kostümü, 2 haftalığına dönüyor.)
1. mevsimin bitiş tarihinin hızla yaklaştığını hatırlatalım! Bu sezonki dereceli hedefinizi yakalamak üzereyseniz veya iki derece daha yükselmeye kararlıysanız takvimlerinizi işaretlemeyi ve oynamayı unutmayın. Çünkü bu yama 1. mevsimin son yaması. 2. mevsim 14.10 Yaması'yla birlikte 15 Mayıs'ın öğlen saatlerinde başlayacak. Şimdiden hazır olmakta fayda var!
1. Mevsimin Bitiş Tarihi: Yerel sunucu saatiyle 14 Mayıs 2024 saat 23.59
2. Mevsimin Başlangıç Tarihi: Yerel sunucu saatiyle 15 Mayıs 2024 saat 12.00
Arena 3. raundu ve tüm çılgınlıklarıyla birlikte geri dönüyor. Ama bu kez hatırladığınızdan farklı!
Takım dizilimi, strateji ve oyun gidişatı açılarından çeşitliliği arttırmak ve her oyunun farklı hissettirmesini sağlamak adına lobinin boyutu ikişer oyuncudan oluşan 4 takımdan, ikişer oyuncudan oluşan 8 takıma çıkarıldı. Ayrıca artık 1-8 oyuncu gruplarla sıraya girebilirsiniz.
Prizmatik adında yeni bir eşya aşaması geliyor. Bu eşyalar normalde yapamayacağınız uçuk dizilimler yapabilmenizi sağlayan ve diziliminizi belirleyen türden eşyalar. Ama aynı eklentiler gibi sunuldukları için her oyun aynı prizmatik eşyayı alacağınızın bir garantisi yok.
Ayrıca örsler eklendi! Tek kullanımlık eşyalar olan örsler kullanıldığında veya otomatik olarak tüketildiğinde tıpkı eklentilerde olduğu gibi size belirli bir kategoriden üç rastgele seçenek sunacak. Tabii ki seçenekleri yenileyebileceksiniz fakat yenileme haklarınız eklentilerle paylaşımlı olacak. Bu yüzden iyice düşünün!
Bu sefer Arena'ya Japon Balığı Göleti de dahil oluyor. Haritanın bölgelerine her zaman kolayca erişemeyeceksiniz ancak belirli turlarda Çiçek Köprüsü adın verilen yer açılarak size bölgeler arası geçiş imkânı sağlayacak. Geçitleri ve Saçartohumları da kullanabilirsiniz fakat fazla agresif hareket ederseniz takımınızı sayı olarak dezavantajlı konuma sokabilirsiniz.
Arena'yı bu kez 4 ay boyunca oynamak mümkün.
Arena'ya yeni oyuncu deneyimine yönelik iyileştirmeler getirildi. Böylece yeni oyuncular kendilerine daha uygun beceri düzeylerinde oyunlara yerleşebilecek ve sıra süreleri kısalacak.
(YENİ!) Arena'ya iddialar geldi!
Ahri
W'NUN ZAMANLA AZALAN İLAVE HAREKET HIZI: %40 ⇒ %50
W'NUN TABAN BÜYÜ HASARI: 50/75/100/125/150 ⇒ 70/95/120/145/170
E'NİN BEKLEME SÜRESİ: 12 saniye ⇒ 10 saniye
R'NİN SKOR BAŞINA ELDE ETTİĞİ YENİDEN KULLANIM: 1 ⇒ 2
Azir
İLAVE CAN: 0 ⇒ 1-18. seviyelerde 0-187
Q'NUN BEKLEME SÜRESİ: 14/12/10/8/6 saniye ⇒ 12/10,5/9/7,5/6 saniye
W'NUN HASARI: Seviyeye bağlı olarak 0-77 (+50/67/84/101/118) (+%55 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 0-77 (+55/72/89/106/123) (+%55 YG)
E'NİN BEKLEME SÜRESİ: 22/20,5/19/17,5/16 saniye ⇒ 18/17/16/15/14 saniye
Gnar
İLAVE CAN: 0 ⇒ 1-18. seviyelerde 0-357
PASİFİN YORGUNLUK SÜRESİ: 15 saniye ⇒ 8 saniye
Q'NUN BEKLEME SÜRESİ: 20/17,5/15/12,5/10 saniye ⇒ 18/16/14/12/10 saniye
Q'NUN TABAN HASARI: 5/45/85/125/165 ⇒ 20/65/110/155/200
W'NUN ZAMANLA AZALAN HAREKET HIZI SÜRESİ: 3 saniye ⇒ 4 saniye
Karthus
İLAVE CAN: 0 ⇒ 1-18. seviyelerde 0-314
Q'NUN BÜYÜ HASARI: 45/65/85/105/125 (+%35 YG) ⇒ 60/80/100/120/140 (+%45 YG) (Not: Bu yetenek tek hedefe isabet ettiğinde hâlâ iki kat hasar veriyor.)
W'NUN BEKLEME SÜRESİ: 15 saniye ⇒ 12 saniye
R'NİN BEKLEME SÜRESİ: 200/180/160 saniye ⇒ 60 saniye
Lux
PASİFİN YETENEK GÜCÜ ORANI: %45 ⇒ %50
E'NİN YAVAŞLATMASI: %25/30/35/40/45 ⇒ %40/45/50/55/60
R'NİN BEKLEME SÜRESİ: 60/50/40 saniye ⇒ 30 saniye
Shen
İLAVE CAN: 0 ⇒ 1-18. seviyelerde 0-187
R'NİN BEKLEME SÜRESİ: 200/180/160 saniye ⇒ 60 saniye
Vex
İLAVE CAN: 0 ⇒ 1-18. seviyelerde 0-612
W'NUN HASARI: 70/115/160/205/250 (+%70 YG) ⇒ 90/135/180/225/270 (+%80 YG)
W'NUN BEKLEME SÜRESİ: 16/15/14/13/12 saniye ⇒ 13/12,5/12/11,5/11 saniye
E'NİN BEKLEME SÜRESİ: 13 saniye ⇒ 10 saniye
E'NİN YAVAŞLATMASI: %30/35/40/45/50 ⇒ %40/45/50/55/60
Xerath
İLAVE CAN: 1-18. seviyelerde 0-255 ⇒ 1-18. seviyelerde 0-493
W'NUN HASARI: 60/95/130/165/200 (+%60 YG) ⇒ 90/125/160/195/230 (+%60 YG)
W'NUN BEKLEME SÜRESİ: 14/13/12/11/10 saniye ⇒ 10 saniye
R'NİN BEKLEME SÜRESİ: 130/115/100 saniye ⇒ 50 saniye
Ziggs
İLAVE CAN: 1-18. seviyelerde 0-255 ⇒ 1-18. seviyelerde 0-493
Q'NUN BEKLEME SÜRESİ: 6/5,5/5/4,5/4 saniye ⇒ 4 saniye
W'NUN BEKLEME SÜRESİ: 14/13/12/11/10 saniye ⇒ 12/11/10/9/8 saniye
R'NİN TABAN HASARI: 250/400/550 ⇒ 300/450/600
Bunlar yamadaki en önemli değişiklikler oldukları için bu bölümü okumak isteyebilirsiniz.
Sihiriçen
Sihiriçen, Malmortius'un Ağzı'na büyük bir değişiklik getirilmesinden nasiplenip küçük bir değişikliğe uğruyor. Bu değişiklikteki ana hedef dövüşçülerin büyü direnci eşyalarının cazipliğini korurken, yetenek gücü şampiyonlarına karşı baskınlığını azaltmak. Bu doğrultuda Sihiriçen'in eşya tarifi iyileştirilip sağladığı büyü direncini azaltılıyor.
EŞYA TARİFİ: Uzun Kılıç + Büyüsavar Pelerin + 500 Altın ⇒ Uzun Kılıç + Uzun Kılıç + Büyüsavar Pelerin + 150 Altın
BÜYÜ DİRENCİ: 35 ⇒ 30
Malmortius'un Ağzı
Riot Riru'nun söylediğine göre Malmortius'un Ağzı'nın işlevi bu yamada yeniden belirlenerek, bu eşya Riven veya Fiora gibi hafif dövüşçüler için güçlü bir eşya haline getiriliyor. Mutlak sömürü bu dövüşçüler için can çalmaya kıyasla çok daha cazip bir nitelik.
TOPLAM BEDEL: 2800 Altın ⇒ 3100 Altın
YENİ YETENEK HIZI: 0 ⇒ 15
BÜYÜ DİRENCİ: 50 ⇒ 40
SALDIRI GÜCÜ: 65 ⇒ 70
CAN SİMİDİ'NİN SÜRESİ: 2,5 saniye ⇒ 3 saniye
CAN SİMİDİ'NİN GÜÇLENDİRMESİ: %12 Can Çalma ⇒ %10 Mutlak Sömürü
Ölümün Dansı
Malmortius'un Ağzı'yla benzer bir hedef doğrultusunda Ölümün Dansı da agresif oynayan ve saldırı gücü yüksek olan dövüşçülerin işine yarayacak biçimde güçlendiriliyor.
EŞYA TARİFİ: Çelik Mühür + Caulfield'ın Savaş Çekici + 1000 Altın ⇒ Çelik Mühür + Caulfield'ın Savaş Çekici + Kazma + 125 Altın
SALDIRI GÜCÜ: 55 ⇒ 60
KARŞI KOY'UN İYİLEŞTİRMESİ: %50 İlave SG ⇒ %75 İlave SG
Sterak'ın Güvencesi
Sterak'ın Güvencesi, bu sezon en iyi performans gösteren savunmaya yönelik dövüşçü eşyası. Dolayısıyla Malmortius'un Ağzı ve Ölümün Dansı'na gelen güçlendirmelerin yanı sıra bu eşya da zayıflatılıyor. Bu noktadaki hedef, 3 eşyanın da dövüşçülerin farklı amaçlarına hizmet etmesi: büyü direnci için Malmortius'un Ağzı, zırh için Ölümün Dansı ve can için de Sterak'ın Güvencesi.
TOPLAM BEDEL: 3000 Altın ⇒ 3200 Altın
CAN SİMİDİ'NİN BEKLEME SÜRESİ: 60 saniye ⇒ 90 saniye
Yarık Gökyüzü
En iyi performans gösteren dövüşçü eşyaları arasında Sterak'ın Güvencesi ve Kararma'nın yanında Yarık Gökyüzü de yer alıyor.
LIGHTSHIELD SALDIRISI'NIN HEDEF BAŞINA BEKLEME SÜRESİ: 6 saniye ⇒ 8 saniye
LIGHTSHIELD SALDIRISI'NIN İYİLEŞTİRMESİ: %140 Taban SG (+%6 Eksik Can) ⇒ %120 Taban SG (+%6 Eksik Can)
Ornn geliştirmesi değişmedi.
Kararma
Kararma, dövüşçülerin ilk aldığı eşyalar arasında en yüksek performans göstereni. 2800 Altın bedeliyle en erken ulaşabileceğiniz güç artışını sağlayan eşya olma özelliğini koruyor. Fakat artık koridoru eskisi gibi kazanmanızı sağlamıyor.
BATMAZ AY'IN HASARI: Hedefin azami canının %8'i (yakın dövüşçü) / %4'ü (menzilli) ⇒ Hedefin azami canının %6'sı (yakın dövüşçü) / %4'ü (menzilli)
Ornn geliştirmesi değişmedi.
Akshan
Q'nun şampiyona isabet halinde sağladığı hareket hızı artık yetenek seviyesiyle artmıyor, şampiyon harici birimlere yönelik hasarı azaldı. R'nin atış başına asgari hasarı arttı, azami hasarı düzenlendi.
Q - İntikam Bumerangı
ŞAMPİYONA İSABET HALİNDE SAĞLADIĞI HAREKET HIZI: %20/25/30/35/40 (100 YG başına +%5) ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde %20 (100 YG başına +%5)
ŞAMPİYON HARİCİ BİRİMLERE YÖNELİK HASAR: %40/52,5/65/77,5/90 ⇒ %40/50/60/70/80
R - Kısasa Kısas
MERMİ BAŞINA ASGARİ HASAR: 20/25/30 (+%10 Toplam SG) ⇒ 25/35/45 (+%15 Toplam SG)
MERMİ BAŞINA AZAMİ HASAR: 80/100/120 (+%40 SG) ⇒ 75/105/135 (+%45 Toplam SG)
Bel'Veth
Pasifin ilave saldırı hızı düzenlendi. Q'nun hasarı arttı, erken safhalarda canavarlara yönelik hasarı arttı.
Bel'Veth yüksek beceri düzeylerinde ormana hükmetmeye devam ediyor.
Pasif - Mor Ölüm
YÜK BAŞINA İLAVE SALDIRI HIZI: 1-13. seviyelerde %0,28-%1 ⇒ 1-17. seviyelerde %0,28-%1 (Not: Yani 2-16. seviyelerde Bel'Veth'in saldırı hızı biraz daha yavaş olacak ve bu en çok 13. seviyede hissedilecek.)
Q - Hiçlik Akını
HASAR: 10/15/20/25/30 (+%110 Toplam SG) ⇒ 10/15/20/25/30 (+%100 Toplam SG)
CANAVARLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %140 Toplam Hasar ⇒ +45/55/65/75/85 Sabit Hasar (Not: Bu, 136 Toplam Saldırı Gücüne kadar bir güçlendirme anlamına geliyor.)
Kennen
E'nin hasar menziline gösterge eklendi. R animasyonu eklendi, artık hareket ederken kullanılabiliyor.
E - Şimşek Gibi
YENİ Hasar alanı için menzil göstergesi eklendi.
R - Yıldırım Yağmuru
YENİ Yıldırım Yağmuru için yeni animasyon eklendi.
YENİ Kennen artık ultisini hareket ederken kullanabiliyor.
Nilah
Q'nun asgari hasarı azaldı, ilave saldırı hızı arttı, kritik vuruş ihtimaline bağlı ilave hasarı azaldı.
Q - Şekilsiz Kılıç
ASGARİ HASAR: 5/10/15/20/25 (+%90/97,5/105/112,5/120 Toplam SG) ⇒ 5/10/15/20/25 (+%90/95/100/105/110 Toplam SG)
İLAVE SALDIRI HIZI: Seviyeye bağlı olarak %10-50 ⇒ Seviyeye bağlı olarak %10-60
KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNE BAĞLI HASAR ÇARPANI: Kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak %100-220 ⇒ Kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak %100-200
Sejuani
Pasifin ilave dirençleri arttı. W'nun hasarı düzenlendi.
Pasif - Kuzeyin Hiddeti, Buz Zırh
İLAVE DİRENÇLER: 10 (+%50 İlave Zırh/Büyü Direnci) ⇒ 10 (+%75 İlave Zırh/Büyü Direnci)
W - Kışın Gazabı
İLK İSABET HASARI: 10/15/20/25/30 (+%20 YG) (+ azami canının %2'si) ⇒ 5/15/25/35/45 (+%20 YG) (+ azami canının %4'ü)
İKİNCİ İSABET HASARI: 20/60/100/140/180 (+%60 YG) (+ azami canının %6'sı) ⇒ 5/25/45/65/85 (+%60 YG) (+ azami canının %8'i)
AZAMİ HASAR: 30/75/120/165/210 (+%80 YG) (+ azami canının %8'i) ⇒ 10/40/70/100/130 (+%80 YG) (+ azami canının %12'si)
Skarner
Mana yenilenmesi büyüme oranı arttı. Q'nun hasarı azaldı, güçlendirme süresi artık totemlere veya bitkilere isabet halinde yenilenmiyor. W'nun yavaşlatması azaldı.
Taban nitelikler
MANA YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,6 ⇒ 0,75
Q - Tektonik Zemin / Toprağın Başkaldırısı
İSABET BAŞINA HASAR: 10/25/40/55/70 (+%60 İlave SG) (+ ilave canının %5'i) ⇒ 10/20/30/40/50 (+%60 İlave SG) (+ ilave canının %5'i)
KALDIRILDI Q yeteneği artık totem veya bitkilere saldırıldığında güçlendirme süresini yenilemiyor.
W - Sismik Kalkan
YAVAŞLATMA: %20/25/30/35/40 ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde %20
KALKAN: %9 Azami Can ⇒ %8 Azami Can
Bu yamada oynanış ile grafikleri daha tutarlı bir hale getirmek için şampiyonların çarpışma, rota çizme ve seçim alanlarını yeniden düzenlendi.
Seçim alanı, oyuncunun istemcisinin normal saldırılar ve hedefe yönelik yetenekler için imleci hedeflenen şampiyonun üstünde saydığı alana deniyor. Bu alan saldırı menzilini, yetenek atışı isabetini veya bu türden diğer şeyleri etkilemiyor. Bir rakip şampiyonun seçilmesini kolaylaştırıyor sadece. Çoğu şampiyonun seçim alanı oynanış ve görselleriyle yakından ilgili olacak şekilde 100 ila 140 arasında. Bu değişiklikler, oynanışın daha tutarlı hissettirmesini sağlamak üzere şampiyonların seçim alanlarını standart sınırlara çekmeyi amaçlıyor.
Oynanış çarpışma alanıysa isminden de anlaşılacağı üzere oynanışı etkiliyor. Bu alan saldırı menzili ve atışlarla çarpışma faktörlerinden ikisini de etkiliyor. Bu değişiklikler bazı şampiyonları daha güçlü, bazılarını ise daha zayıf hale getirmek için değil, "Nasıl isabet etmedi o ya?" diyeceğiniz anların sayısını azaltmak ve oyunun genel olarak daha tutarlı hissettirmesi için getirildi. Yeni değerler sayesinde oyunun içerisinde şampiyonların boyutları, isabet alanlarıyla daha uyumlu görünecek ve oyuncular için genel olarak daha doğal hissettirecek.
Rota çizme alanı da oynanışa etkisi olan ve birimlerin birbirlerine ne kadar yakın durabileceklerini belirleyen bir faktör.
SEÇİM ALANI
Alistar: 145 ⇒ 140
Aurelion Sol: 165 ⇒ 150
Azir: 88 ⇒ 120
Bard: 88 ⇒ 130
Blitzcrank: 165 ⇒ 140
Brand: 65 ⇒ 120
Braum: 100 ⇒ 130
Briar: 111 ⇒ 120
Darius: 125 ⇒ 120
Diana: 75 ⇒ 120
Gangplank: 85 ⇒ 120
Garen: 75 ⇒ 120
Gragas: 155 ⇒ 140
Jayce: 75 ⇒ 120
K'Sante: 102 ⇒ 140
Leona: 75 ⇒ 120
Lissandra: 88 ⇒ 120
Malzahar: 88 ⇒ 120
Malzahar: 88 ⇒ 120
Mega Gnar: 180 ⇒ 140
Naafiri: 111 ⇒ 120
Neeko: 90 ⇒ 120
Nilah: 75 ⇒ 120
Poppy: 95 ⇒ 100
Rengar: 70 ⇒ 120
Rumble: 165 ⇒ 140
Veigar: 93 ⇒ 100
Vel'Koz: 88 ⇒ 120
Viktor: 160 ⇒ 120
Warwick: 111 ⇒ 120
Xerath: 88 ⇒ 120
Yasuo: 75 ⇒ 120
Yone: 75 ⇒ 120
Yuumi: 120 ⇒ 100
Zac: 90 ⇒ 140
Zoe: 120 ⇒ 100
OYNANIŞ ÇARPIŞMA ALANI
Aurelion Sol: 65 ⇒ 80 (Not: Rota çizme alanı değişmedi ve hâlâ 35.)
Briar: 55 ⇒ 65 (Not: Rota çizme alanı değişmedi ve hâlâ 35.)
Darius: 80 ⇒ 65 (Not: Rota çizme alanı değişmedi ve hâlâ 26.)
K'Sante: 65 ⇒ 80 (Rota çizme Alanı: 35 ⇒ 50)
Lulu: 65 ⇒ 55 (Not: Rota çizme alanı değişmedi ve hâlâ 30.)
Milio: 65 ⇒ 55 (Rota çizme Alanı: 35 ⇒ 30)
Naafiri: 55 ⇒ 65 (Not: Rota çizme alanı değişmedi ve hâlâ 35.)
Vex: 65 ⇒ 55 (Rota çizme Alanı: 35 ⇒ 30)
Warwick: 55 ⇒ 65 (Not: Rota çizme alanı değişmedi ve hâlâ 35.)
Yuumi: 65 ⇒ 55 (Rota çizme Alanı: 35 ⇒ 30)
Zoe: 65 ⇒ 55 (Rota çizme Alanı: 35 ⇒ 30)
Bunlar Altın I 94 LP'deyken oyunu kaybetmenize yol açan takım savaşının belirleyici faktörü olabilecek düzeyde değişiklikler.
Ahri
W'nun hasarı azaldı. R'nin bekleme süresi arttı.
W - Tilki Ateşi
HASAR: 50/75/100/125/150 (+%30 YG) ⇒ 45/70/95/120/145 (+%30 YG)
R - Ruh Saldırısı
BEKLEME SÜRESİ: 130/105/80 saniye ⇒ 130/115/100 saniye
Amumu
Taban saldırı gücü ve taban zırhı arttı.
Taban nitelikler
TABAN SALDIRI GÜCÜ: 53 ⇒ 57
TABAN ZIRH: 30 ⇒ 33
Aurelion Sol
E'nin hasarı azaldı.
E - Çekim Kuvveti
TOPLAM HASAR: 50/75/100/125/150 (+%100 YG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%80 YG)
Blitzcrank
Pasifin kalkan süresi azaldı. W'nun başlangıçtaki ilave hareket hızı azaldı.
Pasif - Mana Bariyeri
PASİFİN KALKAN SÜRESİ: 10 saniye ⇒ 4 saniye
W - Gazla
BAŞLANGIÇTAKİ İLAVE HAREKET HIZI: %70/75/80/85/90 ⇒ %60/65/70/75/80
Evelynn
W'nun yavaşlatması azaldı. R'nin hasarı azaldı.
W - Yürek Yakan
YAVAŞLATMA: %65 ⇒ %45
R - Dul Bırakan
HASAR: 125/250/375 (+%75 YG) ⇒ 125/250/375 (+%65 YG)
Janna
W'nun hasarı azaldı. E'nin kalkanı arttı.
W - Meltem
HASAR: 55/90/125/160/195 (+%60 YG) (+%30 İlave Hareket Hızı) ⇒ 55/85/115/145/175 (+%50 YG) (+%30 İlave Hareket Hızı)
E - Fırtınanın Gözü
KALKAN: 80/115/150/185/220 (+%55 YG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%55 YG)
Jinx
R'nin bekleme süresi arttı.
R - Manyak Güçlü Ölüm Roketi!
BEKLEME SÜRESİ: 70/55/40 saniye ⇒ 85/65/45 saniye
Karma
Q'nun yavaşlatması arttı. R+E'nin ikincil hedeflere yönelik kalkanı arttı, ilave hareket hızı arttı.
Q - İçindeki Alev
YAVAŞLATMA: %35 ⇒ %40 (Not: R+Q'nun yavaşlatması değişmedi ve hâlâ %50.)
R+E - Mantra Direniş
İKİNCİL HEDEFLERE YÖNELİK ALAN ETKİLİ KALKAN: Birincil hedefin ilave kalkanının %90'ı ⇒ Birincil hedefin ilave kalkanının %100'ü
ALAN ETKİLİ HAREKET HIZI İLAVESİ: %12 ⇒ %15
Kassadin
E'nin hasarı azaldı.
E - Güç Darbesi
HASAR: 60/90/120/150/180 (+%80 YG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%70 YG)
Malzahar
Q'nun mana bedeli azaldı. E'nin bekleme süresi azaldı.
Q - Hiçlik'in Çağrısı
MANA BEDELİ: Bütün yetenek seviyelerinde 80 ⇒ 60/65/70/75/80
E - Lanetli Kehanet
BEKLEME SÜRESİ: 15/13/11/9/7 saniye ⇒ 11/10/9/8/7 saniye
Master Yi
E'nin ilave gerçek hasarı azaldı.
E - Wuju Stili
İLAVE GERÇEK HASAR: 30/35/40/45/50 (+%30 İlave SG) ⇒ 20/25/30/35/40 (+%30 İlave SG)
Olaf
Q'nun hasarı azaldı, canavarlara yönelik ilave hasarı arttı. R'nin pasif dirençleri azaldı.
Q - Balta Fırlat
HASAR: 65/115/165/215/265 (+%100 İlave SG) ⇒ 60/110/160/210/260 (+%100 İlave SG)
CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: 5/15/25/35/45 ⇒ 10/25/40/55/70
R - Ragnarok
PASİF DİRENÇLER: 10/20/30 ⇒ 10/15/20
Pyke
W'nun mana bedeli arttı, bekleme süresi arttı.
W - Hayalet Sular
MANA BEDELİ: 50 ⇒ 65
BEKLEME SÜRESİ: 12/11/10/9/8 saniye ⇒ 14/13/12/11/10 saniye
Seraphine
Q'nun yetenek gücü oranı arttı.
Q - Yüksek Perde
HASAR: 60/85/110/135/160 (+%50 YG) ⇒ 60/85/110/135/160 (+%60 YG)
Taliyah
Q'nun mana bedeli arttı, canavarlara yönelik hasarı azaldı.
Q - Taş Hasadı
MANA BEDELİ: 55/60/65/70/75 ⇒ 65/70/75/80/85 (Not: İşlenmiş Zemin'deki mana bedeli değişmedi ve hâlâ 20.)
CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: 25 (+%10 YG) ⇒ 25 (+%5 YG)
Twitch
Taban canı azaldı, can büyüme oranı arttı. W'nun yavaşlatmasının yetenek gücü oranı azaldı. R'nin ilave saldırı gücü azaldı.
Taban nitelikler
TABAN CAN: 682 ⇒ 630
CAN BÜYÜME ORANI: 100 ⇒ 104
W - Zehir Şişesi
YAVAŞLATMA: %30/35/40/45/50 (+%6 YG) ⇒ %30/35/40/45/50 (+%5 YG)
R - Zehir Salvosu
İLAVE SALDIRI GÜCÜ: 40/55/70 ⇒ 30/45/60
Urgot
Zırh büyüme oranı azaldı.
Taban nitelikler
ZIRH BÜYÜME ORANI: 5,45 ⇒ 5,0
ZAYIFLATMALAR
Hwei: Yetenek Hızı: 20 ⇒ 10
Nami: Alınan İyileştirme: %95 ⇒ %90; Verilen Hasar: %100 ⇒ %95
Smolder: Yetenek Hızı: 0 ⇒ -10; Alınan Hasar: %100 ⇒ %105
EŞYA DÜZENLEMELERİ
Kibir: Pasif: 10 + (1 x heykel) SG, Güçlendirme Süresi: 45 saniye (tüm kullanıcılar) ⇒ 15 + (2 x heykel) SG, Güçlendirme Süresi: 90 saniye (yakın dövüşçüler), 10 + (1 x heykel) SG, Güçlendirme Süresi: 45 saniye (menzilliler) (Not: Pasif değişikliği Ornn geliştirmesi olan Ataraksiya için de geçerli.)
Oyundan çıkan, sohbeti kötüye kullanan ve diğer rahatsız edici davranışları sergileyen oyunculara yaptırım uygulanıyor. LP veya zaman kaybederek dolaylı yoldan cezalandırılmak da can sıkıcı bir deneyim. Bu durumu hafifletmek için oyununuzda oyundan çıkan veya bilerek besleyen bir oyuncu tespit edildiğinde duruma bağlı olarak telafiler şunları içerebilir:
LP Telafisi
Otomatik Doldurma Koruması
XP Takviyesi
ARAM Yenileme Hakkı
Ayrıca artık epeyce raporlanan oyunculara oynamaya devam etmeden önce Davranış Kuralları'nı inceleyip onaylamalarını gerektiren uyarılar gönderilecek. Oyuncu, yüksek miktarda raporlanmaya devam ederse yaptırım uygulanacak.
YAŞAM KALİTESİ DEĞİŞİKLİKLERİ
Fiora'nın E'si artık Yarık Gökyüzü ve E'nin ikinci saldırısı etkin olduğunda bu ikisi arasından en yüksek hasar veren etkiyi kullanıyor.
GİDERİLEN HATALAR
Ormancı eşyasını alıp hemen sattıktan veya iade ettikten sonra oyunun geri kalanı boyunca koridor minyonlarından daha az XP kazanılmasına yol açan hata giderildi.
Master Yi'nin Çift Saldırı pasifinin Keskin Sağanak yüklerini tüketmesine yol açan hata giderildi.
Graves'in normal saldırılarının Yarık Gökyüzü'nden faydalanmamasına yol açan hata giderildi.
Aatrox'un W'sunun zincirlerinin hedefin yetenek alanını terk etmesine rağmen hasar vermesine yol açan hata giderildi.
Kled'in W'sunun dördüncü isabette yetenek etkilerini uygulamamasına yol açan hata giderildi.
Hedef, Yone'nin Q'sundan kaçınsa da bu yeteneğin yük kazanmasına yol açan hata giderildi.
Gwen'in W'sunun zırh ve büyü direnci ilavesini hesaplarken dönüşümlerden elde edilen yetenek gücünü veya değişken kuvveti hesaba katmamasına yol açan hata giderildi.
Ahri ultisini çaldıktan sonra bir rakibi alt ettiğinde Sylas'ın Ruh Saldırısı yükü kazanmamasına yol açan hata giderildi.
Rengar'ın Vahşet güçlendirmesi geçtikten sonra Navori Seribıçakları ile elde ettiği bekleme süresi azaltmasını kaybetmesine yol açan hata giderildi.
Şövalyenin Adağı'nın görsel efektinin rakip takım tarafından görülebilmesine yol açan hata giderildi.
Skarner'ın Q'sunun güçlendirme süresini totemlere veya bitkilere saldırarak yenileyebilmesine yol açan hata giderildi.
Skarner'ın Mıhla yeteneğini kullanırken Hexgeçitlerden geçebilmesine yol açan hata giderildi.
Lulu tarafından dönüştürülmüşken Nocturne'ün pasifinin bekleme süresi bittiğinde görsel efektinin varlığını korumasına yol açan hata giderildi.
Illaoi'nin E'sinin Briar'ın R'sini sonsuza dek sürdürmesine yol açan hata giderildi.
Neeko'nun kopyasını hareket ettirmek için W'sunu kullanmasının Kassadin'in E'sinin yükleri için yetenek kullanımı olarak kabul edilmesine yol açan hata giderildi.
Sylas'ın Taliyah R'sini kullanım esnasında gasp ettiğinde bu yeteneğin yalnızca yeniden kullanım kısmını elde etmesine yol açan hata giderildi.
Skarner'ın Mıhla yeteneğinin onu çalıların içindeyken kısa süreliğine görünmez kılmasına yol açan hata giderildi.
Skarner'ın E'siyle çalıya giren Skarner ve rakiplerinin bazen kısa süreliğine ortadan kaybolmalarına yol açan hata giderildi.
Skarner'ın E'sinin Fiora'nın W'sunu tetiklememesine ve dolayısıyla Fiora'nın yeteneği savuşturduktan sonra rakipleri sersemletememesine yol açan hata giderildi.
Skarner'ın E'sinin rakibi çarptığı duvar fazla inceyse rakibi sersemletmemesine yol açan hata giderildi.
Skarner'ın E'sinin hedeflenen şampiyon büyü kalkanına sahipken kitle kontrolüne maruz kaldığında durmasına yol açan hata giderildi.
Skarner'ın E'sinin rakibi duvarın diğer tarafından tuttuğunda kamerayı olağandışı hareket ettirmesine yol açan hata giderildi.
Smolder'ın ultisini kullandıktan sonra bu yeteneğin simgesinin kullanılabilir gibi görünmesine yol açan hata giderildi.
Lux'ın E'sinin ve Xerath'ın W'sunun belli bazı duvarlara doğru kullanıldıklarında rakipleri tespit edememelerine yol açan hata giderildi.
Kumbelası Skarner'ın ses efektleriyle ilgili sorunlara yol açan hata giderildi.
Skarner'ın yüzey şeklinden çıkış ses efektinin olması gerekenden geç oynatılmasına yol açan hata giderildi.
Mikael'in Lütfu'nun takım arkadaşlarındaki Renata Glasc R'sini arındırmamasına yol açan hata giderildi.
Dünyalar Yıkan Malzahar'ın Ölümün Pençesi (R) görsel efektleri artık olması gerektiği gibi ağzından gönderiliyor.
Işık Yangını Brand'in Alev (P) görsel efektleri artık aşılamayan yüzey şekillerinin üstünde işlenmiyor.
Rakipler Kıyamet Ateşi, Vandal, Işık Yangını ve Ebedi Ejder Brand'in Alev (P) yeteneğinin etkisindeyken imleci şampiyonlarının üstüne getirdiklerinde artık kırmızı piksel görsel efekt belirmiyor.
Yücelik Yolu Kayle'ın artık arayüz portresi için 11. seviyesinden öncesine özel bir açılış görseli bulunuyor.